کیا ۳۷هفته زایمان کردن بچشون دستگاه نرف

۸ پاسخ

من بچه اولم ۳۷ هفته زایمان کردم نرفت دستگاه

تازه منم ک ۳۴بودم ی هفت رفت کلن

نمیره

نمیره ۳۷ هفته

نمیره

براچي بره دستگاه بچه كاملع

دعام کنید ب دنیا بیاد دستگاه نره

من ۳۷ هفته زایمان کردم نرفت بچه ام دستگاه نرفت

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی