منم ۳۶هفته ودوروززایمان کردم دستگاهم نرفت
من ۴۱ هفته زایمان کردم
دستگاه رفت
ولی ابجیم ۳۶ بود دستگاه نرفت
هرچی خدا بخواد همونه
من دوستم 36 هفته زایمان کرد بچشم 2/5 بود دستگاه هم نرفت
اگ سالم باشه نمیره دوستم ۳۴ دنیااورد دستگاه نرفت
من بچه اولم ۳۶ هفته دنیا اومد آمپول ریه هم نزده بودم تو دستگاه هم نرفت
سلام من هردو بچه هام ۳۶هفته زایمان کردم چون وزن بالای ۲ونیم بود گفت نیازی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.