کیا 37هفته و یک روز زایمان کردن؟ بچتون دستگاه نرفت؟

۸ پاسخ

من ۳۷ هفته پسرم دنیا آمد دستگاه نرفت ولی دخترم گفتن زود دنیا میاد. ولی وزن پسرم زیاد بود

۳۷ هفنه و ۴ روز بودم دستگاه نرفت
بغل دستیم ۳۶ بود دستگاه نرفت

من ۳۶هفته زایمان کردم و خداروشکر دستگاه نرفت

نه گلم من پسرم ۳۷هفته دقیق دنیا اومد همه چیزش تکمیل بود ماشالله وزنشم ۳۷۰۰بود دستگاه نرفت اصلا

من پسرم ۳۷هفته و چهار روز ب دنیا اومد ۶روز دستگاه رفت...

من ۳۶هفته ۳زوز زایمان کردم دستگاه نرفت
من آمپول انوکساپارین میزدم

من ۳۶ زایمان کرده بودم براپسرم همه چیش تکمیل بود نرفت دستگاه

37 هفته بچه کامله چرا برع

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۸ ماهگی