۶ پاسخ

من ۳۶هفته و ۵روز زایمان کردم دستگاه نرفت
امپول ریه هم نزده بودم
بچه از ۳۶هفته کامله
دستگاه رفتنش به شرایطشه یهو اب دورش خورده یا نفسش تنده میذارنش دستگاه

من دیشب به دنیا اومده بچه رودستگاه گذشتن ۳۷ هفته وسه روز

من دوتا قبلیو۳۵هفته ۶روز سزارین شدم برای سومی هم نامه گرفتم میشه۳۶هفته و۶روز اصلا نگران نباش هیچی نمیشه بچه دیگه این تایم رسیده

۳۷ هفته بچه کامله
دگه دستگاه نمیخاد
اگه ریتم نفس کشیدنش و زردی نداشته باشه دستگاه نمیره

من۳۶و۴ روز زایمان طبیعی غیر منتظره کردم
الهی صدهزار مرتبه شکر مشکل نداشت نرف دستگا اه.آمپولم نزدم
ولی زردیش بالاس الان تو دستگاهه😭

منم همین سوال دارم امپول ریه زدم 37 2 روز قراره سزارین شم 🥺

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری