۴ پاسخ

من 37 هفته دقیق
امپول هم دوتا 33هفته زدم
وزنش هم اوکی بود
ولی باز رفت ان ای سی یو

من۳۶هفته‌تمام زایمانم بود دستگاه نرفت امپول ریه یه ساعت قبل عملم برام زدن

من ۳۷ هفته و ۴ روز زایمان کردم دستگاه نرفت

خواهر من 40 روز زودتر از موعد زایمان کرد دوقلو هاش رو یه هفته تو دستگاه بودن آمپول نزده بود

سوال های مرتبط