خانما کیا ۳۶هفته زایمان کردن بچه رفت دستگاه ؟؟

۵ پاسخ

۳۶ بچه کامله نگران نباش

اسم این امپول ریه چی؟؟

من پسر اولم 36هفته زایمان کردم دستگاه نرفت

من ن

من زایمان قبلیم،نه آمپول ریه زده بودم خداروشکر نرفت دستگاه

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی