اگه وزن و تکامل ریشون اوکی باشه دستگاه نمیره
یکی اشناهای من تقریبا ۳۷ هفته رو هم پر نکرده بود بچش دنیا اومد
نیاز ب دستگاه هم نداشت
به منم دکتر گفته ۳۷هفته باید زایمان کنم حالا هفته های منو از روز اولین روز و آخرین پریودیم حساب میکنن سونو انتیم از همون روز ۱۰آبان که پرید شدم حساب کرده هفته هامو حالا منم استرس گرفتم که ۳۷هفته زایمان کنم بچه دستگاه میره یا نه
نه وزنش اوکی باشه و ریه کامل حتا،35نمیرع دستگاه
من بچه قبلم 37 هفته دنیا اومد حالش خوب بود دستگاه نرفت
دیگه بچه کامله دستگاه نمیره که
من ۳۶هفته و ۵روز زایمان کردم دستگاه نرفت
دستگاه به وزن و هفته نیست به چیزای دیگست اگر اب دورش بخوره یا نفسش بدباشه میذارن دستگاه
من 36هفته زایمان طبیعی کردم بچمم خداروشکر دستگاه نرفت
سلام عزیزم میدونم بی مورده ولی شما میخواین کدوم بیمارستان زایمان کنین؟یاسوج یا شیراز؟
من دخترم 36 هفته دنیا اومد خیلی هم خوب بود دستگاه نرفت
منم 37 هفته زايمان كردم بچم دستگاه نرفت
من 36هفته و 3روز زایمان کردم البته سزارین بچم دستگاه نرفت
من دوتا بچمو ۳۶ هفته زایمان کردم ولی دستگاه نرفتن شکرخذا
اره عزیزم چراکه ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.