۵ پاسخ

من دوستم ۳۲ هفته زایید

اره مامانم
بخاطر اینکه دکتر از شهرمون میخواسته بره و طبیعی خواهرمو ب دنیا اومده
با امپول فشار

من سی شیش هفته زایمان کردم سر پسرم

اگه بچه سفالیک باشه اره. دختر خالم هفته ۲۹ طبیعی اورد

احتمالش هست اما خیلی کم

سوال های مرتبط