من 35هفته زایمان کردم، البته روز قبل زایمان بستری شدم امپول ریه زدن، فرداش ک دنیااومد حدودا چهارپنج روز تودستگاه بوددخترم
نگران نباش علم پیشرفت کرده من شنیدم 26هفته هم زایمان کردن بچشون توی دستگاه بوده یمدت بعد مرخص شدن
من ۲۷هفته شنیدم زایمان طبیعی کرده
من خواهرم ۳۶ هفتگی زایمان کرد چون فشارش رفت بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.