پس من سینه خیز میره
چند روزه که دستشو میگیره به پاهام و بلند میشه یا مثلا دراز کشیده باشم میاد ازم میزنه بالا
از پله های کوتاه میتونه بیاد بالا در حد ۱۵ سانت مثلا
فقط سینه خیز میره چهار دست و پا نمیره
میتونه یکم بشینه ولی نه کامل
دندون نداره هنوز
چن تا کلمه میگه مثلا ماما،یا مثلا میگه دَت دَت(دست دست)بعد دست میزنه
بعضی وقتا میگه بابای ینی بای بای
بای بای میکنه
دیگه چیزی یادم نمیاد😂
جیغ میزنه ، غذا نمیخوره ، نمیخوابه ، بازی نمیکنه ، حتی چهاردست و پا هم نمیره فقط گریه میکنه باید بغلش کنم 🥴🥴🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.