۳ پاسخ

سینه خیز می‌ره
جدیدا می‌ره رو زانو تا چهار دست و پا بره ولی هنوز نمیتونه میوفته
می‌زارم میشینه بدون کمکی
یکی دوتا کلمه هم داره یاد میگیره
غذا هم دیدم خیلی حساس نباشم بهتره بعداً بد غذا نمیشه چون دیدم تو اطرافیان اینجوری شدن
سوپ جو پرک درست میکنم کم ادویه میزنم بعد میکس میدم بهش
یکبار قورمه سبزی رو با برنج له کردم دادم بهش
قیمه هم یکم از آبش با نون مخلوط کردم دادم بهش
فردا هم اگه آرکان همکاری کنه بتونم آبگوشت بزارم از اون بهش میدم
صبحانه هم حریره بادام
فرنی خرما
فرنی ساده
تخم بلدرچین ..از بین اینا بیشتر حریره بادام دوسداره
خیلی طولانی شد ببخشید دیگه کامل توضیح دادم برات 🫢

دخترمن غلت میخوره میشینه و دنده عقب سرعتی میره😅😅
غذا هم سوپ و فرنی ومیوه و چیزایی ک تا این سن مجازه بخوره

واسه من فقط میغلته
سوپ و آبگوشت و حلیم و تخم مرغ و سیب زمینی. گوشت. برنج و ....

سوال های مرتبط

مامان دلانا خانوم✨💗 مامان دلانا خانوم✨💗 ۱ سالگی
مامان بچه رئیس🧚‍♀️ مامان بچه رئیس🧚‍♀️ ۱ سالگی