بچه های ۶ ماهتون چه کارهایی انجام میدن

۱۰ پاسخ

به یه سمت فقط غلت میزنه خیلی کوتاه در حد چند ثانیه میشینه جیغ میزنه صذاسازی میکنه و هرچیزی جلو دستش باشه میذاره تو دهنش

پسرم چهار دست و پا میره محکم میگیره وایمیسته ولی نمیشینه

اینو نگفتم دستاشو باز میکنه که بغلم کن
موتور میشه با دهن صدا گوز یا همون موتور در میاره میگه بوم

به ی سمت غلط میکنه. جیغ میزنه انگشت پا میکنه دهن
هر چیزی دسش باشه میکنه دهنش
سه چهار روزی هست میگه گ

بچه من تاحالا قلت نمیزنه خیلی نگرانم فقط میشینه

پسر من میشینه البته خودم بهش حواسم هست که یوقت نیفته
یه چند روزیه چهاردست و پا میره
ولی هنوز دندون نداره

میره نون میخره🤣

سینه خیز تو دست و پای من موقع اشپزی و تمیز کاری😂

ماهان غلت میخوره به همه سمتی.سینه خیز میره.میچرخه کامل.باکمکم فقط میشینه.چیزا رو بادست میگیره میذاره دهن.سرو صدا جیغ گاهی هم اووووووو اوووووووو میگه.

سلام عزیزم میشه تاپیک میذاری پاک نکنی آخه بیشتر سوالات سوالای منم هستن تا میام نگاه کنم میبینم پاک شده

سوال های مرتبط