۴ پاسخ

نه نمیخواد اگه داخل کپسول میریزی

من چرب کردم گلم

داخل قالب کاغذی نمیخواد
قالب سیلیکونی میخواد

میخوای بریزی داخل کپسولا یا قالب کاپ کیک؟

سوال های مرتبط