۷ پاسخ

سلام عزیزم
دوشب دخترم تب داشت هرچی استا میدادم تاثیر نذاشت
شوهرم ماموریت بود
خودمم توی شهر غریب جایی رو نمی‌شناسم
شب دوم ساعت ۳
حنا با سرکه سیب ارگانیک حالت خامه ای درست کردم
گذاشتم کف پاش
پاهاسو گذاشتم داخل پلاستیک فریزر
جوراب پاش کردم ۱۵ دقیقه
بعدش جورابشو در آوردم پلاستیک در آوردم
پاهاشو شستم والا تبش اومد پایین دیگ تا الان خداروشکر تب نکرده
تجربه دارم والا بهت گفتم
شاید حنا و سرکه شما تایم بیشتر یا کمتر نیاز داشته باشی کف پاش باشه خودت باید چک کنی
شماهم ان‌‌ شاء الله جواب بگیری عزیزم نگران نباش

سلام گلم درخاست میدی پرم

استامینوفن قرصشو بده عزیزم دکتر به پسرم گفت میتونم ۱۲۵ گرم بدم

دعاي نور هم براي تب خيلي خوبه

سلام عزبزم بهم درخواست ميدين ؟ صفحه تون داشته باشم

ایبوپروفن بده

گل ختمی بده بهش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ساجده خانم مامان ساجده خانم ۶ سالگی