سلام گلم خوبی؟
چطوری ؟
بچه ها خوبن ؟ آرین باداداشش چجوری برخوردمیکنه 🥹
مامانم میگه پنیری خوبه یعنی بچه داره وزن میگیره شیرش هضم شده شیر بالا بباره خوب نیست
حالابزار بزرگ شه هم بازی شن بهتررمیشه🥹
سیره مشکلی نیست اگه وزن دهیش خوبه
فکر کنم زیاد میخوره برا همونه
پنیری مشکلی نداره
سلام عادیه .شیر زیاد میخوره معده پس میده بخاطر همونه
ریفلاکس بیشتر جهشی بالا میاره
این احتمالا عادیه،شاید شیر زیاد خورده مگر اینکه زیاد بشه
رودلش سنگینه ....یه ذره شربت گریپ میکسچر بهش بده
رفلاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.