۳ پاسخ

عزیزم اولا ک زود زدی.دوما به علائم دلت و خوش نکن هیچوقت.بذار چهار پنج روز تاخیر بخوری بعد بزن ان شاالله ک مثبت میشی

عزیزم ، من از ماما پرسیدم گفت ۵ تا ۷ روز بعد از تاخیری باید بی بی چک بزنی

منم موعدم۲۲ە دیروز تست زدم منفی شد🥺

سوال های مرتبط