حالت تهوع شدید سرگیجه و بی حالی درد داخل سینه بی بی زدم منفی شد💔

۲ پاسخ

منم حالم افتضاح

عزیزم شاید زود زدی چند روز تاخیر داری؟؟
همیشه با اولین ادرار صب بیبی بزن اونجوری دقیقه

سوال های مرتبط