خانما پوره هویج چجوری درست میکنید شما ؟؟؟؟

۲ پاسخ

بخار پز با آب‌پز میکنم رنده میکنم و له میکنم با آب جوشیده سرد یا شیرخشک قاطی میکنم

هویج رو بخار پز یا ابپز کن بعدش کامل پوره کن یا از الک رد کن بهش کمی شیر خشک و کره بزن تا رقیق بشه ☺

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۵ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان حامین🩵👶🩵 مامان حامین🩵👶🩵 ۱ سالگی
مامان 🤎Hirad🧸 مامان 🤎Hirad🧸 ۱ سالگی
مامان آوا مامان آوا ۱۳ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی