۴ پاسخ

عزیزم من اب پزمیکنم باپشت قاشق له میکنم میدم بچه

بنظرم پوره زوده.بچه های من چون بافت داره نمیخورن،قاطی فرنی میکنم خیلی خوب میخورن هنوز قدرت بلعشون کامل نشده

با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو‌..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰
لینک کانال rubika.ir/nazlimasi

هویج اب پز بخار پز کن با کره تفت بده با شیر خشک مخلوط و پوره کن تامام

عزیزم گروه ایده غذای کوچولوهامون دارم مایل بودی ایدی ایتا یا روبیکا بفرست عضوت کنم

سوال های مرتبط