میگن بحران دو سالگیه ..والا من بچه ۴ ساله هم دیدم اینجوریه
پسر منم همینه آنقدر گریه میکنه که نریم خونه همش بیرون باشیم منم همه کار کردم ولی جواب نداد صبر کنم شایذ چند وقت بگذره خوب بشه
بخاطر شرایط سنی هست باید کنار اومد باهاش بهش بگو خونه بستنی داریم و تو خونه هم حتما باشه که بدقول نشی
پسر منم همینه اقتضای سن شونه
ما هم همین وضعیتیم.ولی خوب باباش نو خونه خیلی باهاش بازی میکنه .گریه هاش کمتر شده
سعی کن تو خونه کلا باهاش بازی کنی اجازه بده یه مدت هرکار دلش خواست بکنه هرچی خواست بهم بریزه
و موقعی میری بیرون بهش بگو مثلا میریم بیرون یه کم بازی کن دوباره شب برمیگردیم بعد هی ساعت به ساعت یاداوری کن که بعد بازی میخوای بری خونه موقع برگشت هم بهش بگو تا خونه بدویم که زودتر میرسه یا بپریم تا خونه
من اینجوری روی دخترم انجام دادم جواب داده الان کمتر گریع میکنه اگر هم گریه کنه سریع اروم میشه چون من یه مدت بی اهمیت بودم قهر میکرد گریه میکرد فقط بغلش میکردم دیگه چیزی نمیگفتم
ما هم تو همین وضعیم ،دلم میخواد خودمو بکشم انقدر خسته شدم از صدای گریه ،همش بهانه الکی میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.