۷ پاسخ

بله عزیزم میشه

بله.

من اب هویج دوسه بار یکمی دادم در حد چند قاشق

چرا که نشه اما بستگی داره چ میوه ایی باشه

اوووو اره بابا

اره میشه

من از چهار ماهگی میدم

سوال های مرتبط

مامان 🧸ARSAM🤎 مامان 🧸ARSAM🤎 ۱ سالگی
مامان هانا💕👼🏻 مامان هانا💕👼🏻 ۱۰ ماهگی