دیروز من یردم دکتر گفت همچی بده ب غیر کیوی و مرکبات
همه جی بجز میوه هایی ک جساسیت بالا دارن مثل توت توت فرنگی کیوی طالبی خربزه انگور
من همه چی میدم فقط توت فرنگی ندادم.
من سیب گلابی. هندونه
ولی جرات نکردم توت فرنگی بدم میگن حساسیت زاست
دکتر به من گفت میوه های فصل و بده بجز پرتقال
من خودم سیب و موز هندوانه میدم یوقتایی خیلی خیلی کمم تون فرنگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.