۶ پاسخ

دیروز من یردم دکتر گفت همچی بده ب غیر کیوی و مرکبات

همه جی بجز میوه هایی ک جساسیت بالا دارن مثل توت توت فرنگی کیوی طالبی خربزه انگور

من همه چی میدم فقط توت فرنگی ندادم.

من سیب گلابی. هندونه
ولی جرات نکردم توت فرنگی بدم میگن حساسیت زاست

دکتر به من گفت میوه های فصل و بده بجز پرتقال

من خودم سیب و موز هندوانه میدم یوقتایی خیلی خیلی کمم تون فرنگی

سوال های مرتبط

مامان هانا💕👼🏻 مامان هانا💕👼🏻 ۱۰ ماهگی