انتخابتون کدومه ؟؟؟
#نی نی # فرزند پروری # پوشک

تصویر
۱۴ پاسخ

قطعا شهر بزرگ چون پیشرفت بچهام برام مهمه ،من خودم قبلا شهر کوچیک زندگی کردم ولی الان چندسال شهربزرگی که هستم خیلی راضی ترم با اینکه سختی های خودش رو داره ولی شهر کوچیک مردمش هم کوچیک میبینن با همه چی کار دارن بیشتر تو کار هم دخالت میکنن بیشتر حسادت میکنن ولی شهر دیگه ای که میری درسته غریبی ولی خودتی و خودت دیگه کمتر اینطور آدما رو میبینی و مجبور نیستی به هرکسی جواب پس بدی البته نظر شخصی منه

قطعا اولی

شهر بزرگ.
الان دقیقا توی گزینه دومم و شرایطم افتضاااااحه

شهر بزرگ از اقوام و خانواده چیزی درنمیاد

چون دومی رو تجربه کردم اگه اولی بزامون اوکی بشه حاضریم جابجا بشیم
یعنی با یه شغل بهتر و درامد بیشتر بریم یه شهر دیگه دور از خانواده

شهربزرگ
اما متاسفانه حریف همسرم نمیشم و الان شهر کوچیکمو...

خانواده کیلو چنده اگر جنگ نبود هزار بار میگفتم شهر بزرگ چون بچه آینده میخواد زندگی میخواد

خب کار نباشه چطوری پیشرفت کنی؟

صدرصد شهربزرگ ک درامدم خوب باشه

شهر بزرگ

قطعا شهر بزرگ

شهر بزرگ

شهر بزرگ

شهر کوچیک. چون آلان تو گزینه اولم از جهنم برام بدتره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی
مامان گلی🎀 مامان گلی🎀 ۳ سالگی