انتخابتون کدومه ؟
# فرزند پروری # نی نی
# پوشک

تصویر
۷ پاسخ

منم شرایط شما رو دارم
و انتخابم شهر بزرگه
بری شهر خودت ک ی وجبشم برا تو نیس
پول توش نی چی بشه

شهربزرگ

وقتی کار باشه پشت بندش پول هم هست.. پول باشه امنیت بیشتر میشه همه هم میشن دوست
ولی کار نباشه پول هم نیست اقوام و دوست هم بعد یه مدت نیستن

اولی کار خیلی مهمه بعدا پولات جمع کن بیا شهر کوچیک

امنیت پایین منظورت چیه؟ از چه‌جهت؟

هیچکدوم
بالایی بی عقلیه
پایینه هم بدون کار آ امش کجا بود

شهر بزرگ.و غریب
امنیت کمتر و درامد بالا
اگر باشه اوکیم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی
مامان گلی🎀 مامان گلی🎀 ۳ سالگی