نی نی کودک پوشک بچه فرزند فرزند پروری بارداری کودک

تصویر
۱۵ پاسخ

من ۲۶ سالگی ازدواج کردم ۲۹ سالگی بچه آوردم ولی به نظرم دیر ازدواج کردم آدم اعصابش نمیرسه به بچه اگه دخترم مثلا الان کلاس اولی بود خیلی خوب بود همون در سن شما منظور مادر میشدم
اتفاقا شما در سن خیلی خوبی مادر شدین نه خیلی کوچک نه بزرگ

من سال ۹۲ ازدواج کردم ۱۹ سالم بود ۲۸ سالگی بچه دار شدم .خیلی زود ازدواج کردم فکر کردم ریی دن برام 🤭

من اواخر ۲۵سالگی نامزد کردم ۴ماه بعدش یعنی اوایل ۲۶ سالگی. ازدواج کردم اواخر ۲۶ دخترمو دنیا اوردم(یه هفته بعد تولد ۲۷سالگیم دنیا اومد)
همه چیز خیلی سریع و سنتی اتفاق افتاد اما خیلی راضیم فقط بچه هدیه ی خدا بود و برنامه ای براش نداشتیم ک الان هزاربار شکرمیکنیم و خوشحالیم ک اومد زندگیمونو رنگی کرد

25 سالگی عقد کردم.28 سالگی عروسی کردم.31 سالگی مادر شدم.همه اش هم احساس میکنم برای من به جا بود.حتی یک درصد از ازدواجم و بچه دار شدنم تو ین سن ها پشیمون نشدم

سال ۹۸عقد کردم ۱۶سالم بود ۱۴۰۰عروسی ۱۸سالم بود

من ۲۸ًسالگی ازدواج کردم‌۳۵ سالگی پسرم بدنیا اومد

من۱۶ ازدواج کردم۱۷پسرم آوردم ۲۹سالگی دخترم،،،منم اصلاسرپسرم حالیم نشد بعضی وقتافکرمیکنم واقعاچطوراز۲۰سالگیم تاالان گذروندم چه دورانی بودکه جوانی نکردم،،،
بازم خداروشکر

من 28سالگی ازذواج کردم ..همون 28سالگی هم بچه اوزدم ...اشتباهم این بود ک‌زود بچه اوردم باید 35سالگی میوردم

من سال ۹۳عقد کردم ۹۶عروسی کردم ۱۴۰۲بچه دارشدم
ولی ازاینکه تو این مرحله از زندگی ام خداروشکر میکنم اگ دیر ازدواج میکردم انتخاب بهتری داشتماا ولی ازاینک آراز و دارم خوشحالم
دل منم بفضی وقتا میگیره ولی میترسم دباره افسردگی بگیرم بیخیال ناراحتی میشم

منم ۲۵.۵ ازدواج کردم، ۳۰ سالگی هم دخترم به دنیا اومد
آره به نظرم شما خیلی زود ازدواج کردی، دختر ۲۰ ساله هنوز خییییلی زوده برای ازدواج ، منم ۲۵ ازدواج کردم به نظرم زود بود

ولی چون خانوادم گیر بودن نمیتونستم‌اصلا خوش بگذرونم باشوهرمم دوس بودم نمیذاشتن برم پیشش اجازه بیرون رفتن نداشتم
عذاب میکشیدم خودم خواستم ازدواج کنم
الان ک فک میکنم چقد سنم پایین بوده هیچی از مجردی نفهمیدم

من سال ۹۵ عقد کردم ۱۸ سالگی

من ۲۴ سالگی ازدواج . فک میکنم زود بود . مثلا ۲۶ سال خوب بود . بچه هم ۳۲ سالگی اورد‌م. راضی که خدا رو شکر اما خیلی سختی های روانی کشیدم اولش . الانم مادرشوهرم خیلی تو زندگیمه.

من ۲۱ ازدواج کردم ۲۵ سالگی باردار شدم
راضیم از ازدواجم
ولی کاش دیر تر نامزد میکردیم
ما ۵ سال نامزد بودیم یعنی من ۱۶ سالگی نامزد کردم ۲۰ سالگی عقد ۲۱ هم ازدواج

من ۹۵ ازدواج کردم‌ ۱۹سالم بودم
من از ازدواج پشیمون نیستم
اما اگر میدونستم بچه داری انقد‌سخت و سنگینه
۳۰سال ب بالا بچه میاوردم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی