۸ پاسخ

چون دندون داشته باشه بتونه همه نوع غذایی رو بخوره ویتامین کامل ب بدنش برسه

من دیروز که پسرمو بردم‌ برای چکاپ گفت ۱۸ تا ۲۴ ماهگی باید از شیر بگیری واکسن که زد کم کم آمادگی بهش بده چون همین آمادگی هم یکی دو ماه زمان لازم داره

دخترم الان ۱۲ تا دندون داره

دخترمن تاوقتی شیرخشک وشیرخودمومیخورد دندوناش بزور درمیومد الان تقریبا دو ماهه شیر گاو پاستوریزه میدم خیلی خوبه دندوناش سریع درمیاد کمترم اذیته .دکتر ۱۷ماهگی گفت دیگ شیرگاو بده

تا دوسالگی 20تا دندون باید دربیارن که درمیارن .

سینه اینجوری بدبختی بچه یکسره آویزون سینه ست دیگه
الانم زود بخوای کامل بگیریش
سعی کن از هرباری که لج میگیره مشغولش کنی دیر به دیر بدی بهش چون فایده ای نداره براش

چون بدنش به کلسیم احتیاج داره
آخ خواهر حرف دل منو زدی پسرم جز شیر خودم هیچی نمیخوره
حساسیت به لبنیات هم داره که کلا هیچی نمیتونم بدم جز شیر خودم

باز خوبه بچه تو ۶ تا داره یارا ۲ کامل داره ۲ تا نصفه

سوال های مرتبط