۷ پاسخ

چون خیلی وقت نیس بردش زشت بود بری بگیری
اره خوب میشه

خیلی خوب میشه اتفاقا من مامانم بچه بودیم همیشع برامون درست میکرد
خیای دلم خواست😭😭😭

این سیاهها معمولا نباید توشون کیک درست کرد ولی حالا یبار اشکال نداره

آره خوب میشه

وقتی حس کردی مواد کیک زیاده موادو‌نصف کن

دیگه قالب خودته الانم لازم داری میتونستی بگیری

اره خوب میشه

ولی وسیله خودته هیچوقت برای چیزی ک مال خودت خجالت نکش ک بری بیاری

سوال های مرتبط