#فرزند پروری.#شیرخشک#کودک#نی نی

تصویر
۱۷ پاسخ

خدا کاش یکم ب ما دخترا عقل میداد بجای احساسات مزخرف٫ فردا پس فردا پسره طعنه بهش زد تا تقی ب توقی خورد بیرونش کرد میدونه هیچ مردی ارزش نداره بخاطرش اینجور خودتو و‌خونوادتو بی ابرو کنی، برید شکایت کنید گوشیش روشن شه پیدا میشه

بگید گولش زده دزدیدتش
نمیخواد بگید به میل خودش رفته
یا نهایتا فقط گزارش گم شدن بدید دیگه نگید با کی رفته چرا رفته
بعدم گهواره رو براش نصب کن ، ببینه اینجا همه یکصدا میگن هیچ مردی ارزشش رو نداره

خیلی سنش کمه هرچی زودتر پیداش کنید با هر روشی

بین عزیزم همراه بانک داره؟؟؟؟ اگ داره برید آگاهی کمتر از نصف روز بهتون میگه ازکدوم شتاب و کدوم شهر خرید یابرداشت پول داشته، هم پسر هم دختر،

ای خدا این چ کاری بود خیلی کم سن بود تحت تاثیر هوسش قرار گرفت ولی بعدا جوری پشیمون میشه ک کار از کار گذشته اون پسری ک باهات فرار کرد بهت وفا نمیکنه
فک کردید عقدش کنه خوشبخت میشه ن پسره بدبختش میکنه لااقل پیداش کنید باهاش صحبت کنید اون پسرو ول کنه

انشالله که برگرده
سنش کمه و هنوز با احساساتش تصمیم میگیره
اگه پیداش کردین این تاپیک و این پیاما رو به نظرم بهش نشون بده تا بفهمه داره زندگیش رو به نابودی میکشه بعد بزار خودش تصمیم بگیره مطمئنم نهایت یک سال خوشی باشه بعدش پشیمون میشه و فایده ای نداره
زندگی متاهلی حتی با عشق اون چیزی نیست که تو فیلما نشون میدن
دعا میکنم متوجه اشتباهش بشه آخه هنوز سنی نداره

اطراف ما یکی بود کارشو کرده بود دختر رو آورده بود تو کوچه ول کرده بود برادراش میخواستن بکشن دخترو دادن به یه معتاد 😔😔😔

برید پلیس شکایت گم شدن بدین خیلی کم سنه 😢😢

آخ آخ تورووووووخدا برش گردونین، تمام زندگیم اومد جلوی چشمام 😭🥺🥺🥺

اره بهتره برید شکایت کنید

بچس میتونین شکایت پسره رو بکنین اجیتم ادم میشه از این غلطا دیگه نکنه

با دو تا آدم سخت برید خونه پسر ابروش ببرین
تو فشار قرار بدین تا اولشه تنور داغ

عزیزم 17 سال ک چیزی حالیش نیست
باید یه ترسی می‌داشت
من مجردی جرات آب خوردن نداشتم

وای چقدر سنش کمه🥲ایشالا میاد نگران نباش

ای خداعه
اشاالله میاد نگران نباش

بدون اذن پدرک نمیشه حتمامیاردش نگران نباش

چندسالشه؟

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی