۵ پاسخ

صبح میتونی بخوری بچت بزرگ شده من الان میخورم دکترم گفته مشکلی نداره نسکافه و کاپاچینو انچنان کافئین ندارن بخور اگ دیدی ب بچت نساخت دیگ نخور

بله عزیزم

بخور
ولی کافئینش بالاس
خواب بچه بهم میریزه
روز بخور

من میخوردم دخترم شدید بالا میاورد

من وقتی شیردهی داشتم میخوردم

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی