شاید داره دندون درمیاره
ببر دکتر خوب
ماساژش بده
حتما داره اذیت میشه باید علتش رو پیدا کنی
اب نميخواد؟ چون بچه من گريه ميكرد متوجه شدم اب ميخواد ميدادم اروم ميشد
عزیزم پسر خواهر شوهر منم دور از جون پسر شما همشششش گریه میکرد دکترم میبردنش میگفتن هیچیش نیست تا ۲ سالگی این بچه اذیت بود تا آخر یه دکتر فهمیدم فتق پنهان و آشکار داره عمل کرد راحت شد بچه خوب شد.
عزیز ببرش دکتر علت گریه ش مشخص بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.