خانما قطره آ د تو یخچال باید باشه؟

۵ پاسخ

من بیرون تو دمای محیط میزارم

من بیرون میزاشتم دیدم روش نوشته در یخچال نگهداری بشه

من تو یخچال میزارم

برا من پدیا بسته روش نوشته بعد از بازشدن تو یخچال بمونه

من تو دمای اتاق نگه داشتم

سوال های مرتبط

مامان 🌹گل پسری🩵 مامان 🌹گل پسری🩵 ۴ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان 𝐵𝒶𝓇𝒹𝒾𝓎𝒶 مامان 𝐵𝒶𝓇𝒹𝒾𝓎𝒶 ۱۱ ماهگی
مامان پویان 🐣 مامان پویان 🐣 ۶ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی