خانما قطره آد رو باید تو یخچال نگهداریم؟

۷ پاسخ

ممنون از همگی

عزیزم هر موقع روی دارو نوشت دمای 2تا 8 درجه دارو یخچالی حساب میشه وگرنه باید تو دمای محیط باشه عزیزم

سرد میشه
من ک نمیزارم

بیرون یخچالم میتونی بذاری فقط نور خورشید بهش نخوره جاشم خیلی گرم نباشه

برا من بیرونه تو یخچال نیست

نه جای گرم نباشه فقط

ارع عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 𝐵𝒶𝓇𝒹𝒾𝓎𝒶 مامان 𝐵𝒶𝓇𝒹𝒾𝓎𝒶 ۱۱ ماهگی
مامان 🌹گل پسری🩵 مامان 🌹گل پسری🩵 ۴ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی