ممنون از همگی
عزیزم هر موقع روی دارو نوشت دمای 2تا 8 درجه دارو یخچالی حساب میشه وگرنه باید تو دمای محیط باشه عزیزم
سرد میشه
من ک نمیزارم
بیرون یخچالم میتونی بذاری فقط نور خورشید بهش نخوره جاشم خیلی گرم نباشه
برا من بیرونه تو یخچال نیست
نه جای گرم نباشه فقط
ارع عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.