خانما قطره آد رو باید یخچال گذاشت؟

۴ پاسخ

نه من میزارم توخونه ولی جای ک خنک تره

نه فضای خونه

اره من میزارم داخل در یخچال.
موقعی میخام بدمش یه چند دقیقه میزارم بیرون بعد میدمش.

من می‌زارم داخل هوم بار

سوال های مرتبط

مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان بارمان مامان بارمان ۴ ماهگی
مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی