۵ پاسخ

عزیزم قطره اد رو باید تا پایان دوسالگی داد، که بعضی بچه ها به صلاحدید و تجویز پزشک بعد از ۶ ماهگی بجای آد، مولتی ویتامین میخورن
و اساسا دادن دارو بر اساس تعداد قطره به بچه درست نیست چون غلطت دارو ها متفاوته و اونا که سوسپانسونن که اصلا نمیشه براساس تعداد قطره داد.
قطره آد رو باید یه سیسی داد که میشه یه قطره چکون کامل

پزشک و بهداشت به من گفت ۲۵ قطره

۲۵.

یه میلی ک نه یه سی سی
معادل یه قطره چکان کامل ۲۵ قطره

به من بهداشت گف یه میل 25قطره

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۳ ماهگی