۵ پاسخ

من همشو یه دفعه میدم

پسر من پستونک نمیخوره همینجوری این قطره رو هی در طول روز میزنم رو پستونک میدم😂

از ۱۶ روزگیش تا الان میدم

یه قطره چکان تقریبا پُر میشه ۲۵ قطره من همشو ی جا میدم

من نصفش رو میدم نصف دیگش رو ۱۰ دیقه بعد بهتر میخوره اینطوری

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا♥️👶 مامان معجزه خدا♥️👶 ۹ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی