۷ پاسخ

برو طلا فروشی اونا خوب بلدن در بیارن دستتم زخم نمیشه

دستتو قشنگ همراه با انگشت هارو با چسب پهن قشنگ جمعش کن بعد نایلون بزار روی نایلون هم کف بزن ببین در میاد یا نه

چسب پهن بزن محکم دور دستاتو

مایع بزنید که خیلی کف کنه بعدم پلاستیک روش

ممنون از همگی خانم ها

مایع بزن راحت در میاد

وای منم النگو این شکلی داشتم به دستم تنک شده بود به سختی با شوهرم درآوردم

سوال های مرتبط

مامان نــَـفـــَس💗 مامان نــَـفـــَس💗 ۳ سالگی