۹ پاسخ

عزیزم من بودم اعتماد نمیکردم اگه عمل کنی خراب کنن اونوقت چند برابر باید هزینه کنی تا درستش کنی.

من یه ماهه عمل کردم و راضیم
به خاطر پول کمتر اصلا و ابدا زیر تیغ یک دکتر که نمیشناسی نروو

اصلا به دیوار اعتماد نکن بیشترش کلاه بردارن

عمل بینی؟؟تو دیوار؟؟
والا من بودم نمیکردم چون این به بدنت مربوط میشه کاشت ناخن نیست که بگی کارش تمیز نبود بکنم بندازم دور

نههههههه اینا دانشجو هستن اگ خراب کنن چی؟

👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

به خاطر هزینه کم زیر عمل نرو که هم قشنگ در نیاره هم مشکل تنفسی داشته باشی

وای اصصصلا اینقدر دیدم بینی عمل کردن و زششششت شدن

دکتر من ۴۵ عمل میکنه قبل عید این قیمت بود البته
شرایط اقساط و چکی هم داره
تهرانم من
از کارشم راضیم

سوال های مرتبط