۱۵.
10 روز اول خطرناکه
بعدش کم کم میره
ولی اگه حساسی بهش قطره بده از داروخانه بگیر
من یکی از آشناهام حجامت گوش کرد برای بچش برای زردی ، زردیش خوب شد
ولی خوب من ترسیدم انجام ندادم ، اینم زیاد شنیدم
آره از 10 به بعد خطرناک نیست هرچی سن نوزاد بالاتر بره
من پسرم رو11 بود تا چند وقت دیگه تا 40 روز کامل خوب شد ،شیر خودم و شیر خشک هم دادم که بیشتر ادرار کنه ، هر هفته هم میبرپم تا ،15 روزگی آزمایش چکمیکردم که بالا نره
از بچه ی منم تو 8 روزگی 13 بود دکتر گفت دستگاه نمیخواد
بهش ترنجبین دادم خوب بود
فقط به کسی توصیه نمیکنم بالاخره صلاح بچه اتون خودتون میدونید
من پسرم ۱۱ بود دکتر گف بزار دستگاه دو شب گذاشتم خوب شد
منم پسرم هم سن پسر شماس زردیش ۸ بود بردم دکتر اطفال همینو گفت منم دیگه ولش کردم ولی بازم نگرانم
۱۰ روز اول زردی خطرناکه از ده روزبه بعد کمکم با شیر خوردن میاد پایین
قطره شیر خشت از داروخونه بگیر با ترنجبین عالیه زود رفع میشه منم دخترم ۱۱ بود با قطره شیرخشت خوب شد بااینک دوروز تو دستکاه گزاشتمش فقد پوستش سیاه شد داخل چشماشم زرد بود با قطره خوب شد
نمیدونم پسر من الان دکتر گفت دستگاه نمیخواد .ده روزگیشم دستگاه گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.