۸ پاسخ

دخترم آب دوس نداره هر وق بهش آب میدم عوق میزنه🫤🫤

به نظرم با قطره چکون بده
اگر عادت کرد و بزرگتر شد با لیوان اروم اروم

من اولا با لیوان دادم دیدم نمیتونه براش لیوان اموزشی گرفتم خیلی خوب یاد گرفته

با لیوان بده تا یاد بگیره

هر طور خودش راحته

لیوان بدی که بهتره

من با لیوان میدم خیلیم دوست داره البته فقط اب سرد دوست داره و مخوره ولرم دوست نداره

با لیوان بده تا یاد بگیره کم کم
من با لیوان میدم

سوال های مرتبط

مامان لِنا و لیانا مامان لِنا و لیانا ۱۷ ماهگی