زایمان طبیعی معمولا تو کدوم هفته است؟

۷ پاسخ

😂🙋🏻‍♀️من هنوز منتظرم دردم شروع بشع دریغ از یکم درد،فرق داره برای هرکسی یکی بود ک 37 هفته زایمان کرده بود

از ۳۷هفته تا۴۲هفته
باتوجه به شرایط مادر و جنین

من سر دخترم 40 هفته و 5 روز خودم رفتم امضا کردم و زایمان کردم😂

من‌بچه اولم ۳۹ هفته ۴ روز زایمان کردم

ان شاالله ۳۸ به بعد
آماده باش
من دخترم ۳۸ هفته و۳ روز دنیا اومده
بعضی بچه ها ۴۰ هفته روهم پر میکنن

بدن به بدن داره عزیزم

من ۳۹هفته سه روز زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان رهف❤️🥹 مامان رهف❤️🥹 ۱۱ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی