من نیلو انجام دادم اکثر ازمایشگاها و حتی شهرهای اطراف هم میفرستن اونجا ولی دنا هم قبل از نیلو هستش تو همون ولیعصر میگن خوبه
دنا عالیه
من نیلو انجام دادم ، اکثر آزمایشگاه ها میفرستن برا نیلو
آزمایش انتیت کهخوب بود هیچ مشکلی نداشت چرا الکی انقدر به خودت استرس و ناراحتی میدی هیچ جای آزمایشت ریسک سندروم نزده دوس داری رو بچت ایراد بزاری؟؟؟
فقط و فقط دنا من خودمم همون جا انجام دادم
اطهری و نیلو فکر کنم بگیرن، ولی فکر میکنم قیمتاشون بالا باشه
من ازمایشگاه مسعود و میدونم خیلی قدیمی و معتبره
نیلو رو خیلی بهش اعتماد ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.