خانوما کسی تو تهران می‌شناسه آزمایش سلفری بگیرن جای خوب؟؟

۷ پاسخ

من نیلو انجام دادم اکثر ازمایشگاها و حتی شهرهای اطراف هم میفرستن اونجا ولی دنا هم قبل از نیلو هستش تو همون ولیعصر میگن خوبه

دنا عالیه

من نیلو انجام دادم ، اکثر آزمایشگاه ها میفرستن برا نیلو

آزمایش انتیت که‌خوب بود هیچ مشکلی نداشت چرا الکی انقدر به خودت استرس و ناراحتی میدی هیچ جای آزمایشت ریسک سندروم نزده دوس داری رو بچت ایراد بزاری؟؟؟

فقط و فقط دنا من خودمم همون جا انجام دادم

اطهری و نیلو فکر کنم بگیرن، ولی فکر میکنم قیمتاشون بالا باشه

من ازمایشگاه مسعود و میدونم خیلی قدیمی و معتبره
نیلو رو خیلی بهش اعتماد ندارم

سوال های مرتبط

مامان هاران مامان هاران هفته چهاردهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری