۱۳ پاسخ

موقعی که شیرخودمو خورد و هنوز سینه تو دهنشه با قطره چکون از گوشه لبش بهش شیر خشک میدادم

عزیزم بنظرم یه شیر خشک بخر حداقل یه وعده در شب به بچه شیر خشک بده راحت بگیره دو ساعت بخوابه هم خودت استراحت کنی اینجوری خودتم خسته میشی بچه همش مک میزنه شیرت تموم میشه باید یه دو ساعت فاصله باشه تا دوباره شیر تو سینه جمع بشه

یکم شیرخشک بده سیر بشه بخابه حداقل خودت بتونی استراحت کنی شیرت بیاد

وایی تا اینا بزرگ شن ادم رچانی میشه منم که ده روزه بچم فقط پنج دیقه شیر میخوره اینقد حرص میخورم دارم دیوونه کیشم نمیدونم چشه

منم همینم .تا نی نی میخوابه .توام کنارش چرتی بزن

پسر منم همینجوره

چه دارویی خوبه براش بیارم که خوب بشه حالا مهتاب و دارو از عطاری گرفتیم

خواهر شاید شیرت کمه یا قوت نداره سیرش نمیکنه .بچه گشنه میمونه .از تجربه من از عصر به بعد مایعات مثل سوپی آبگوشتی چایی اینچیزا رو بخور اب هویجم‌خوبه .تا میتونی استراحت داشته باش مثلا ظهر یا عصر شده یه ساعت بخواب .تا شیرت به شب زیاد تر بشه 🥲

اگر مطمیینی که شیر بهش رسیده و خوب خورده ممکنه دلیلش کولیک باشه با جهش رشدی
دختر من شب ها که کولیک داره همش دلش شیر میخواد بتونی سرگرمش کنی و روی هم بهش شیر ندی بهتره چون تا چند وقت دیگه رفلاکس هم میگیره

سلام من بچه ام به دنیا اومد ۵روز تقریبا آزمایش گرفتن ازش گفتن زردی داره نگرانشم خیلی

شیرت سیرش نمیکنه آبکیه چیزای مقوی بخور

پستونکم نمیگیره

توروخدا راهنماییم کنید 😔😔😔

سوال های مرتبط