۵ پاسخ

اره دیگه همه رو بالا اورده گرسنه شده

اره عزیزم وقتی بالا آورد معده خالی میشه و مجدد گرسنه میشه فرقی نداره چ تایم و ساعتی بود

رفلاکس داره یستونک بده وگرنه گریه هاشو نمیتونی تحمل کنی همش شیرمیدی بدتز میشه

گرسنشه دگ بالا اورده بخاطر رفلاكسه

ارع بهش بده تو سن جهش رشده و شیر زیاد میخواد

سوال های مرتبط