۴ پاسخ

آره از دندون پسر من واسه ۱۳ تا هر کدوم یک هفته اسهال بود واسه دوتا ۳ روز تب شدید کرد واسه ۴ تا دیگه تنها بهانه نه تب کرد نه اسهال

دقیقا پست جفتمون درمورد دندونه.. چقدر اذیت میشن طفلیا بابت دندون 😔
پشت سر هم گذاشتیم

پسر من ۶ تارو داره با هم درمیاره ۴ تا نیش با ۲ تا دندون دو پایین 😬😬😮‍💨😮‍💨

دورش بگردم ننه
خیلی رعایتشو بکن اذیته بچه

سوال های مرتبط