آره از دندون پسر من واسه ۱۳ تا هر کدوم یک هفته اسهال بود واسه دوتا ۳ روز تب شدید کرد واسه ۴ تا دیگه تنها بهانه نه تب کرد نه اسهال
دقیقا پست جفتمون درمورد دندونه.. چقدر اذیت میشن طفلیا بابت دندون 😔
پشت سر هم گذاشتیم
پسر من ۶ تارو داره با هم درمیاره ۴ تا نیش با ۲ تا دندون دو پایین 😬😬😮💨😮💨
دورش بگردم ننه
خیلی رعایتشو بکن اذیته بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.