۱۳ پاسخ

نه اصلا
زندگی دیگرون به من ربطی نداره

من از اطرافیانم میدونم از دوستای صمیمی میدونم ولی هیچوقت هیچی نگفتم بلاخره ماه پشت ابر نمیمونه یه روزی گاف میدن ب جا میرن

اگه شرایط جدایی رو داره بگو ،،ولی اگه یک درصد تخمین میزنی واسه زندگیت قراره آشوب درست کنی ،نگو

اگه طرف برات مهمه میخوای بدونه جوری بهش بگو نفهمه تو گفتی مثل پیج فیک اینا بهش پیام بده اگه مدرکی داری که ثابت میکنه اگه نه که بیخیال

اصلن اولش میترسم بگم بعد شاید شاید گفتم

ن چون یکی دوبار اینکارو کردم من شدم ادم بده ببین چ بلایی سرم اومدک دیگ پشت دستمو داغ گذاشتم سرت تو زندگی خودت باشه ولش کن

نمیگم و ازشون هم دوری میکنم
چون نمیتونم تو رفتارم نشون ندم

اگه خیلی نزدیک باشه میگم اما بهتر نگی بلخره خودش می فهمه

نه نمیگم چون زنش زرنگ‌باشه میفهمه خودش و بالاخره هم‌ماه پشت ابر نمیمونه ولی من‌خودمو دخالت نمیدم تو‌زندگی کسه دیگه ای چون حوصله دردسر ندارم

به کسی ربط نداره خودشون میدونن

نه نمیگم
بعد میدونی چی میشه
اون طرفی ک داره خیانت میکنه زنشو سوال جواب میکنه شده کاری میکنه زبون باز کنه اسم اونی ک اومده گفته رو بیاره
حتی اگر قسمش بدی هم باز ممکنه اسمتو بیاره
بعد ک فهمید کیه میاد ب شوهرت میگ و داستانی برات درست میشه اعصاب خوردی و... ول کن بنظرم ارزش نداره جیگر
شما مدرک داشته باش ولی بنظرم نگو
یا یه جوری غیر مستقیم بگو

اگه البته خیلی باهاش خوب باشم و نزدیک باشه

صدرصد میگم

سوال های مرتبط