۵ پاسخ

عزیزم چه مارک زینک میدی بهش؟
من الان یه هفته ای میشه میدم به پسرم ولی آرومتر شده تا پرخاشگر

وای کی گفته راستش یه دو یا سه ماه ای من میدادم الان یه دو هفته ای میشه دیگه نمیدم اینقدر بچها عصبی پرخاشگر شدن که اصلا نمی‌دونم از چی

شنیدم بیش فعال می‌کنه

منم حس‌میکنم ازوقتی بش زینک‌سولفات‌دادم خیلی عصبی‌شده پرخاشگر

نه والا من چندماهه میدم پرخاشگر نشده

سوال های مرتبط