۱۰ پاسخ

قرار نیست عزیزم تا اخر که شیر بخوره دختر من از۱۸ماهگی کلا شیر نخورد بجاش ماست و اینا بده

من دخترم رو مثل شما یه دفعه از شیر گرفتم خیلی عصبی و پرخاشگر شده بود اصلا نمی‌خوابید بردمش دکتر ،دکتر گفت کار اشتباهی کردی نباید یه دفعه بگیری اینجوری هم خودت اذیت میشی هم بچه باید کم کم شیر رو کم کنی وگرنه قطع یه دفعه شیر رو روان بچه خیلی تاثیر میذاره

منم پسرمو تازع از شیر گرفتم خیلی استرس دارم برای شب

عزیزمن دلت میسوزه خب داری اشتباه از شیر میگیریش باید یه مدت فقط شبا میدادی کم کم شبارو کم میکردی شیر گاو ماجان میدادی

خیلی اشتباه کردی داری بچه رو تحت فشار عصبی قرار میدی باید یه مدت فقط شبا بدی کم کم شبارو کم کنی درنهایت بگیری اینطوری بچت عصبی میشه صحبت ن من صخبت روانشناس هست

یه چند وقتی طول میکشه تا ترغیب بشه با نی بخوره واسه من چند ماه طول کشید ولی چقدر دیر داری میگیری اونم شیر شب دندوناش خراب نیس؟

چندروز سختی تحمل کن دیگه عادت میکنه تا صبح میخوابه پانمیشه
پسرمنم نمیخور پاستوریزه هیجوره
بادکتر حرف زدم گفت مشکلی نیست نخوره
بعد چندوقت از شیرگرفتن گاهی شیرموز درست کردم کم کم خورد الانم‌ شیرپاکنی با نی میدم میخوره اینطوریم نیست هرروز بدم
یاهرشب قبل خواب بدم که به این هم عادت کنه
شاید از نظر خیلیا مشکل نداشته باشه
ولی دوست ندارم به یه روش عادت کنه
دوستم بچش داره ده سالش میشع بعد ترک شیر قبل خواب بهش شیر کیک داد هنوز که هنوزه میگه اگه یه لیوان شیرو‌نخوره خوابش نمیبره😅
خلاصه اینکه اگه شیر پاستوریزه نمیخوره سخت نگیر چندوقت بعد خودش میخوره

خب داخل شیشه بهش آب بده شربت به لیمو بده ی دفعه نگیر گناه داره پسر منم آب میخوره عرقیجات میخوره

اخی کلاس علیسان 😎😎

من شیر خودم رو میدادم یه ماه زمان برد تا نرمال بشه🥺

سوال های مرتبط