احتیاجی به آهنگ نیس یکم به اوضاعوشرایط زندگیم فک میکنم اشکام اتوماتیک خودش میاد🫡
خداحافظی تلخ. چاووشی
دیان . کاشکی برگردی
خرابش کردی فرزاد فرزین
هعی پیشونی مارو کجا میشونی منو که نشوند تو مستراب ان شالله تو عاقبت به خیر بشی خواهر🥲🌹
میزنه بارون یادت میوفتم از شایان یو🥲❤️🩹
اهای عالی جناب عشق ………. آهنگ مورده علاقه ی داداشم بود که زمان کورونا تو ۳۳ سالکی رفت 🥺😢😢😢تو اوج خوشحالی هم این اهنگ و بشنوم میشینم زار میزنم
آهنگ محمد نبودی ببینی چه تورمی شده
اینو همچنان که با ریتم میخونی همچنان با ریتم هم بزن بر سر و سینه
دیگه گریه امونت نمیده
....
چرا عزیزم 🫂
زیاده ولی ....
اخر از سمتی سقوط کردمکه بهش تکیه میکردم.... تتلو
قلبمو پس به من بده ...حامیم
شادمهر
تقدیر
ریمیکس اسکناس 2
آهنگ مامان پی پی دارم مخصوصا اخر شبا که پشتمو کردم پتومم کشیدم روم و وارد گهواره شدم
جوری اشکمو درمیاره دلمم خنک نمیشه تازه میخام دست بندازم دهنمو جر بدم
آهنگ یه روز یه قاصدک تو هوا میزد پرسه رو هر وقت گوش بدم گریه ام میگیره
یاد مانی صفر پور میوفتم🥲😭💔
سعیمو کردم .محمد لطفی
سراب رد پای تو💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.