پسر من سفره و غذا می بینه بی تاب میشه باید با ما غذا بخوره بخاطر همین من سه وعده البته کم بهش غذا میدم یه میان وعده هم میوه می خوره
یک یا دو وعده تازه مناز ۴ ماهگی براش شروع کردم
من از پنج ماهگی شروع کردم دکترش کفت دیگه سه وعده بدم
من دو وعده غذا و یه وعده هم سیب درختی پخته شده چون بچم اهل شیر خوردن نیست
من ك هنوز ي وعده چي بشه دو تا
اکثرا ی وعده کم پیش میاد دوتاشه ...فرصت نمیشه هی شیر مخوره سیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.