منکه هنوز شروع نکردم فاطمه جان
ولی نمیدونم چی بهش بدم
من دکتر بخاطر رفلاکسش نمیذاره هر غذایی بدم
الان صبحا فرنی با میوه میدم
ناهار هم کته گوشت یا کته مرغ یا تخم مرغ
عصرم یکم پوره میوه
ولی شام نمیدم میترسم سنگینی کنه رو دلش
۳وعده غدا
دو وعده میوه
صبحانه اوتمیل یل فرنی و حتما خرما میریزم توش
ناهار کته
شام سوپ
من سه وعده میدم و با وعده های خودمون که عادت کنه سر اون تایم ها غذا بخواد.صبحانه سرلاک میدم .ناهار سوپ یا جدیدا تخم مرغ ابپز .شامم یا سوپ با حریر بادوم.میان وعده هم میوه میدم گاهی اوقات خیلی کم بسکویت مادر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.